Börja blogga här! :)

Heej! :)
 
Känner att jag är sugen på att börja blogga igen, var ju faktiskt väldigt längesen jag skrev på mina olika bloggar.. Kan ju aldrig bestämma mig vilken blogg jag vill ha, men nu vill jag iallafall ha denna!
Är ju roligt att blogga om sitt liv och sina planer, för det är ju grymt roligt att läsa det senare..

Har hänt en del i mitt liv det senaste...
Har hoppat av skolan för att nu vet jag vad jag vill i mitt liv, och det är att arbeta med människor med olika funktionshinder.. Gärna neuropsykiatriska funktionshinder, det är nog mest roligt!
Så nu jobbar jag som vikarie på tre olika ställen, två olika gruppboenden och även på Boendestöd.
Och det är grymt roligt, man lär sig alltid något nytt varje dag och man utvecklar jätte mycket som person då man får ta egna beslut och ta väldigt mycket ansvar!

Nu ska jag iallafall börja plugga i Januari på Komvux, läsa omvårdnadsprogrammet på två terminer. Och sedan välja en titel som då är funktionshinder. Men ska arbeta samtidigt som jag pluggar så ska se ifall jag möjligtvis kan göra en induviduell plan i skolan med tanke på jobbet...

Sen har jag också en foderhund hemma, en Schäfer. Tanken är att hon ska till försvarsmakten sen och bli polishund men det får vi se hur det blir med det.
Hon är otroligt söt men har ett väldigt eget humör! haha!

Så just nu är livet väldigt bra för mig, känner att mycket börja falla på plats. Vissa delar i livet man vill att det ska vara bättre men det är ju, spelar ingen roll hur mkt man än har i sitt liv, man blir aldrig aldrig nöjd ändå!

Vi hörs!
Stand a little taller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0