Waka waka

Hej!

Idag har de varit en ganska skön dag, vi hade stadsvandring med skolan idag. Bara för att vi skulle lära känna de nya ettorna, va ganska trevligt och vi åkte runt hela staden. Vi fick med oss ett papper där de stog olika uppdrag och frågor som skulle besvaras som handlade om stan. Typ vad hände i majorna för ca 50 år sedan och sånt, så vi hittade en gammal dam som berättade liksom här fanns de vatten till hästarna förr i tiden när dom hade häst och vagn. Ganska intressant!

Nu sitter jag här och verkligen funderar på vad som kan hända ikväll, vill klä upp mig och gå ut på krogen och dansa! Så sjukt längesen, inte dricka så mycket men dansa. Det är så jäkla roligt verkligen!
Men vi får väl se , önskade att de inte fanns så mkt lagar och regler för vill verkligen att Maya ska hänga med ut. Det hade varit kul, men hon är ju 93.a så de verkar inte som att de går . Men vi får se , kanske finns något ställe hon kan komma in på!

Den där nya Shakira låten, Waka waka är så grymt bra ., Man blir på bra humör när man lyssnar på den haha. Danshumör :;) Nu ska jag snart bege mig till stallet, imorgon åker han! :( Kommer sakna min plutt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0