TRÄNINGSVÄRK!

Godmorgon!

Börjar 11 idag vilket är skönt, vet inte riktigt när jag slutar idag men det blir nog inte så sent.


Va hemma hos Emma igår, åkte dit direkt efter skolan. Hon ville att vi skulle gå Powerwalk och jag tyckte att det skulle bli spännande. Så jobbigt skulle det ju inte direkt vara, trodde jag! Vi skulle till en plats som heter Bunketorp, hon ville att vi skulle gå 5 km. Visst tänkte jag. Men fyy! Det var ruskigt jobbigt. Måste verkligen sluta röka nu för jag kände hur det pep i mina lungor när jag blev riktigt ansträngd. Och då är ja ändå bara 18 år!! Men jag kondition som en 60 åring. Men nu är det dags för gym kort och ju mer jag gymmar desto mindre kommer jag röka. Ska sluta helt!

Nu ska jag börja göra ordning mig innan jag ska till skolan.



Saknar dig så mycket så det gör ont, du var alltid en räddning för mig när jag mådde dåligt. Nu när du inte längre är hos mig grips jag av panik, när jag sitter på tåget känns det som ett tryck över hela bröstet och jag kan inte andas. Försöker lugna ner mig, känner hur hjärtat börjar slå hårdare inuti mitt bröst. Varje gång jag tänker att jag måste lugna mig ser jag dig, dina runda kloka ögon kolla rätt in i mina ögon. Du lugnade mig, du räddade mig varje gång. Älskar dig så de gör ont, du kommer komma tillbaka till mig men när vet jag inte ...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 10:00:10
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag saknar honom helt sjukt med... <3

2010-09-18 @ 21:05:37
URL: http://callmejuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0