Sjuk!

Hej!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge men har knappt varit hemma, sovit borta hela helgen fram tills idag. Och idag har jag blivit jätte sjuk, kände mig lite dålig igår men inatt bröts de ut. Hatar att vara sjuk, det är nog det värsta. Speciellt när man vaknar upp mitt i natten och är helt igen täppt i näsan. Ingen hit direkt.


I Fredags var jag ute med Maya och Felix. Vi hade de jätte trevligt, vi började med att gå till Queens. En liten pub någonstans i Göteborg, kommer inte ihåg vart den låg. Där drack vi lite och tjötade med en massa folk runtomkring. Tiden bara rann iväg och eftersom vi skulle hinna gå in i Trädgårn innan klockan tolv så fick vi skynda oss jätte mycket, anledningen till att vi var tvugna att komma in innan klockan tolv var för att jag hade ett sms som var gratis inträde och att efter tolv skulle dom ändra till 91. Så jag trodde att vi ställde oss i kön i god tid, klockan var halv tolv men där rann tiden också bara iväg och när det typ bara var 9 stycken framför oss slog klockan tolv. Jätte irriterande då jag verkligen verkligen ville in på trädgårn för ville verkligen dansa!
Men vi gick ifrån kön och bestämde oss för att gå till ett annat ställe, Chez hette det och det var ganska segt där. Ingen bra musik men Maya och Felix dansade en massa i slutet, men inte jag. Då var jag alldeles för trött och så fort jag dansade själv så kom de bara en massa äckliga killar, som bara var allmänt snuskiga. Så kände mig säkrare att bara sitta där och dricka haha! Dessutom träffade jag en rad massa gamla vänner som jag inte pratat med på hur länge som helst. Så det var verkligen trevligt!!

En annan sak som jag minns sen i Fredags var inne på Queens, då vi diskuterade med två av Felix kompisar. Och eftersom jag visste att mycket av det dom sa var fel så var jag bara tvungen till att kolla upp det. And guess what, dom hade fel med en massa saker! Och de störde jag mig så fruktansvärt mycket på i fredags när dom satt där som två översittare och kallade mig för lilla gumman, som att jag var helt korkad och inte visste nånting. Hihi, det känns bra att veta att jag hade rätt :)!
Som t ex att Sverige Demokraterna har mer än 6 % på sig nu, men en av dom killarna sa just så här "nej lilla gumman, dom har mindre än 4 % och kommer aldrig få högre än 4%" hehehe , Jag visste att han hade fel och jag hade rätt. Älskar när sånt händer! :)

Som sagt jag har gått och blivit sjuk och det är inte roligt, har ont i min näsa efter all nässpray och snytningar och ont i huvudet från febern. Knarkar i mig tabletter också för den delen, och sett dussintals av olika filmer. B la Vampyrer suger. Har lite olika kommentarer från den faktiskt, visst jag skrattade nog runt hela filmen så mycket att jag grät. Men det var alldeles för mycket komedi och skämt vilket gjorde att jag inte kollade på den som en film utan som ett roligt videoklipp på youtube.
Ska nog pumpa i lite mer nässpray i min sårbara näsa och försöka sova hela denna natten. Vaknade upp flera gånger inatt av världens huvudvärk, antagligen från febern och sånn nästäppt näsborre jag sällan är med om. Ska vara hemma ifrån skolan imorgonockså, vilket är såå segt för det är inte roligt att gå runt här hemma och inte ha något att göra. Men har pluggat ganska mycket idag, så det är ju ett +!
Har även kommit på att jag har väldigt bra studieteknik när jag pluggar till ett prov :)! Sov sött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0