Praktik i 4 veckor

Hej!

Nu var det längesen jag uppdaterade, har knappt varit hemma på en hel vecka så har inte suttit framför datorn nånting. Ganska skönt ändå, inte sitta och dega framför datorn hela kvällen. Har pluggat även en massa eftersom jag hade tre prov i fredags, stora prov. Såklart försov jag mig 1 timma. Så jag missade det provet jag såg framimot mest eftersom det var det som jag hade pluggat mest på. Men får göra om det 25 oktober, lite segt eftersom det klassas som omprov och kan inte få mer än G på det.
Det andra två proven klarade jag nog tror jag, svarade på alla frågor på hundens anatomi, skelett och extrimetet. Sen hade vi också mikrobiologi provet och det gick nog inte så bra, knappt nånting som jag hade pluggat på stog med. Men jag hoppas att det ska skall gå bra iallafall!

Nu fyra veckor fram har jag praktik, på ett hunddagis. Ser inte så mycket framimot det eftersom jag hade velat ha andra praktikplatser där jag kunde få lära mig lite extra. Men klart, att gå runt i 3 timmars promenad med 6-7 hundar i koppel kan väl vara bra att lära sig. Man lär sig nog ganska mycket diciplin och träning i samband med hundar. Så det kan väl vara en extra merit på CV eller?! :)

Har ju köpt ett gymkort, men efter buddy pumpen i söndags så fick jag en sån otrolig träningsvärk som höll i sig i tre fyra dagar så klarade jag inte av att gymma. Däremot gymmade jag igår, tränade mycket rygg och mage och strechade mycket så har ingen träningsvärk idag vilket är skönt. Ska gymma varannan dag nu, så det blir bra! Ska höra med emma om vi kanske ska gå på någon Zumba någon dag i veckan! Hade varit roligt att gå på! Ingen mer buddy pump för mig idag iallafall.

Gick en promenad idag med mamma i gunnebo, skönt att gå och prata ut. Älskar min mamma så mycket, hon är mitt allt. Även om jag sårar henne ganska ofta så kommer hon alltid vara my number one!



Min tös det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0