Jag är sockerberoende..

Hej!

Visst vet vi alla att de finns kryp och olika slags liv som vi inte känner till, eftersom man inte ser det med blotta ögat.  Man går ju inte direkt runt med ett mikroskåp överallt för att se vad man inte kan se med sitt egna öga.
Så därför tänker man inte på allt somegentligen finns, eftersom vi inte vet de.
Idag på mikrobiologin fick vi se några klipp ur dokumänteren vetenskaplig värld, tror jag den hette. Där berättade dom och visade om liv som vi inte har en ANING om finns. T ex visste ni att de finns hur mycket mikroorganismer på en OST! Det är som små kryp som lever och äter ur våran ost, att de finns massvis med maskar i oljor såsom olivolja, matlagningsolja mfl. Hur mycket kvalster som helst som bor i din matta, i din säng som lever på hudflagor och sånt äckligt. Det är saker som vi inte ska få reda på, för man blir helt knäpp när man sitter och tänker på det.

Vi slutade skolan ganska mycket tidigare idag, vilket var skönt eftersom jag hade sån fruktansvär huvudvärk. Tror att jag är sockerberoende, dricker cola varje dag och äter alltid något slags godis varje dag. Så varje gång jag blir törstig ska jag köpa vatten eller en fun light. Dessutom går man upp i vikt med cola, och jag vill ju gå ner LITE vilket då är bra. Nu ska ni inte misstolka mig, tro att jag är som dom andra bloggarna kissie, dessie och dom där som tjatar i varje inlägg om hur tjocka dom är och vill gå ner i vikt fast dom väger 45 kg? Nej jag menar inte att jag vill gå ner i vikt, jag vill börja träna och få fastare kropp. Det är skillnad. Träna är nyttigt, banta som vissa personer gör är inte bra för kroppen! Dessutom håller jag på att sluta röka, går även långa promenader med min hund varje dag nu vilket då är bra!!
Påtal om de, så ska jag gå ut nu en sväng med hunden innan idol. Vräkte ju i mig en fettig pizza förut, så lite bra med promenad? Eller ......? :) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0