Händer ingenting!

Hej!

Nu börjar jag bli riktigt uttråkad,de händer ingenting. Allting är som vanligt, förutom att jag inte har min häst att åka till varje dag vilket gör tiden ännnu långsammare! Händer samma sak varenda dag, jag åker hem efter skolan, går ut med min hund, äter lite och ser lite på tv. Ut på en långpromenad med min hund och sedan idol. Sen ska man sova. Jag blir så uttråkad!!
Imorgon är de iallafall fredag, då har man något att se framimot iallafall. Helg och ledighet.

Försöker plugga lite också, men de är så mycket. Jag är för trött, tycker livet bara är så tråkigt. Ingenting att se framimot, bläääää. Fan va deppig jag är just nu märker jag, så tråkigt är ju faktiskt inte livet bara så som jag tycker just nu. Blir väl bättre, en sån stor omställning bara när man inte längre har något stall att åka till.

Skulle egentligen hem till Emma idag, men de blev inställt. För hennes pojkvän fyller år.
Nu skiter jag i de här har ingenting att skriva ändå, imorgon blir de kul iallafall. HÄJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0