Glömde min nyckel....

Hej!

Dålig start på denna kvällen, glömde min nyckel när jag åkte till skolan imorse. Så när jag precis hoppade av bussen fick jag en snabb bild i huvudet hur nyckeln låg på fläkten. Blev jätte arg ppå mig själv, eftersom innerst inne visste jag att den låg där. Hade varit så lätt att bara ta nyckeln och lägga i sin ficka, men nej nej ibland har man inte huvudet med sig! Så jag fick sitta en halv timma utanför svalen och vänta på att min bror skulle komma med nyckeln.

Känner mig inte så peppad till ikväll men de kommer , ska lägga mig framför tv.n och glo lite på One tree hill och ladda batterierna tills ikväll. Hoppas att de blir roligt , för de tror jag att de kommer bli absolut!

Här kommer en liten bild, när jag hade ganska tråkigt när jag väntade på min bror skulle komma, hehehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0