Fått ordning på sitt liv igen ...

Hej!

Är hemma idag, skönt att bara vara hemma en fredagskväll. Ätit gott och kollat på idol tillsammans med mamma. Synd att en massa människor man såg på audition trodde man så mycket om, vissa var skit dåliga idag. Synd!

Jag har börjat få ordning på mitt liv igen, dom senaste veckorna har jag inte alls mått bra. Levt i en liten bubbla, gått runt med ett falskt leende och lagt till ett skratt då jag tyckte att de behövdes. Men innerst inne mådde jag skit, mycket hormoner som spelar i min kropp nu. Vilket har varit så otroligt jobbigt, eller är fortfarande jobbigt för jag mår fortfarande inte OKEJ än. Men som sagt, det har mycket och göra med hormoner efter en sak..
Men idag har jag iallafall köpt ett par gymskor, 250 kr tyckte jag var ett bra pris eftersom dom egentligen skulle kosta 700 kr! Sen har jag även köpt ett gym kort på Sportlife, så min första (andra egentligen) träning idag! Jag och Emma träna mycket kondition och styrke träning idag! Jag har inte börjat springa än på bandet eftersom jag tycker det är sååå tråkigt, men ska börja lite lätt imorgon. Intervall träningar.
På söndag ska vi vara med på ett pass. Vilket ska bli roligt eftersom det är de som jag verkligen har längtat efter.

Har 'även mejlat en massa hästar idag, dags att skaffa monté häst nu känner jag! Måste börja sätta igång och mammas kompis är väldigt kunnig också inom travet så det känns bra att ha som en liten "coach" haha.
Så tanken är att jag ska köpa ett sto, dåligt eller bra spelar ingen roll. Ska bara ha den som licens häst ändå, eftersom man behöver en häst för att kunna göra denna licensen för att sedan kunna komma ut och tävla. När jag sedan är klar med licens kursen ska jag betäcka detta stoet. När jag sedan har fölet om man säger så, så ska jag satsa fullt ut med detta och förhoppningsvis bli något bra! Ett bra mål tycker jag.

Ska fasen sova snart, är så sjukt trött. Min kropp är verkligen inte van att träna så här mycket, imorgon blir det utgång men först självklart hårdträning.

A.E.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0