Family-time!

Hej!

Nu är jag trött, ska bli skönt att få lägga sig i sängen sen och få sova!
Varit en lång dag, har haft familj dag idag kan man säga. Det började med att jag, mamma och min hund åkte till Särö till havet. Där gick vi en liten strand promenad vilket min hund tyckte jätte mycket om!
Sen satte vi oss i berget och tog en fika, lite kaffe och bulle! Min hund badade också en massa och smakade på sjögräs, men de tyckte hon inte om :P!

Sen hämtade vi upp mormor och tog henne hem till oss, där vi åt "söndags-stek" som mamma vill kalla de. Min bror kom även upp så vi alla satt och åt middag och hade trevligt ihop. Väldigt sällan vi alla är samlade nu förtiden så när vi väl är de så är de väldigt trevligt!

Efter de åkte jag, min mamma och min bror till kungsbacka, till bion facklan! Ganska mysig bio ändå, inte så stort ochinte så mycket folk. Vi kollade på i rymden finns inga känslor. Trodde inte den skulle vara så bra, den hade väldigt bra budskap mot dom som har asberger (vet inte riktigt hur de stavas) man får se lite hur dom är och vilket jag tycker är otroligt jobbigt liv. Men de kan dom ju som sagt inte hjälpa och de tycker dom är normalt.

Lite bilder från havet idag!





Det är inte samma som förut
A.E.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0