.....

Hej!

Nu är jag i skolan, vi har jätte mycket att göra. Mycket prov och många inlämningar så vi sitter här med en varsin dator och pluggar för fullt. Skriver så det ryker nästan, men nu är jag klar med inlämningarna så nu är det bara till att fokusera på provet som är imorgon som då är väldigt stort. Så de gäller att vara fokuserad och försöka få in så mycket som möjligt och sen bara vräka ut allting på pappret. Jag brukar oftast ha ganska lätt på proven, jag brukar oftast skriva runt svaret då jag oftast inte har just svaret i huvudet men jag förstår vad dom menar. Ibland får man rätt och ibland inte. Det beror på vilken lärare man har, men dom brukar vara ganska snälla med det eftersom dom gillar egna ord.

Det är skönt att vara i skolan idag, men de var segt att gå upp i morse däremot. Men de gick över snabbt eftersom jag började med att ta en kopp kaffe och göra ordning två mackor och kolla på vakna med the voice.
Idag är det även fotografering som gäller i skolan, så alla i klassrummet håller på att sminka sig, göra ordning håret och fixa kläderna. Skulle kunna tro att alla ska på fest idag. Lite roligt att se på.
Nu är jag vrålhungrig så ska skriva ut mitt arbete sen gå och äta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0