Behöver hjälp?!

Hej!

Är sjukt trött idag, blev en lång och riktig rolig kväll igår! Meningen var mer att vi skulle ut och ta en drink och ha lite trevligt, men det blev mer! Jag & Emma gick först till Queens, när vi kom in så det enda var fotboll på tv skärmarna och dåligt drag. Ingen musik alls, köpte en cider som jag och emma dela på. Sen drog vi vidare, jag gick in på facebook på min mobil och såg att de skulle vara något trevligt på Karisma. Så vi stack dit, när vi kom dit så var de gratis inträde plus happy hour. Så vi började med att dricka några cider, senare såg vi att folk hade en massa målningar i ansiktet. Tydligen så var de ett par tjejer som målade en i ansiktet om man ville, så jag och emma fick oss varsin målning i ansiktet som faktiskt blev skit snyggt!

När de inte längre var happy hour stack vi tillbaka till Queens, då var båda ganska fulla och det var lite vingligt att komma dit. Men vi kom dit till slut, där träffade jag massa kompisar och vi satt och tjöta och hade jätte trevligt.

Jo till min överskrift då. När vi kom in på Queens så kollade en massa folk lite konstigt på mig och emma eftersom vi hade en stor målning i ansiktet, så var de en kille som frågade mig varför jag hade en stor målning i ansiktet? Så sa jag att de var snyggt, men jag tror han trodde att de var min vanliga sminkning och att jag suttit hemma för att fixa alla detaljer Så han sa till mig att du behöver söka hjälp. hahahahha, jag skrattade så jag grät, en ful kille säger tillmig att jag behöver söka hjälp för jag har en målning på ansiktet? Hmm, hahaha. Konstiga människor det finns.
Nåja, Emma tog en massa bilder på digitalkameran igår. Så jag lägger in dom sen :)

Nu ska jag iväg och träna, emma har bokat ett pass. Body Pump. Och jag har sjuk träningsvärk men vafan, nu jävlar. Beach 2011 here I come .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0