ANNA EMMELI JOHANSSON

Hej!

Lång dag i skolan idag, började 8.10 och slutade 16.30 fast jag försov mig och kom inte förrän 8.40 och slutade 15.30 så inte så farligt ändå. Men vem fan bryr sig om mina dagliga rutiner? haha

Igår efterskolan åkte jag inte hem förrän sent, va med Maya hela dagen och de va ganka chill. Vi åkte runt i stan för Maya ville köpa något , tillslut hittade hon en klänning/tunika. Ganska fin ändå.
Sedan mötte vi upp Felix och va med han och några andra ganska länge. Va hemma klockan 9 igår kväll.

Idag åkte jag hem direkt efter skolan, la mig en stund  soffan och kollade på One tree Hill. Sedan gick jag ut en lång promenad med min hund, ca 1timma. Det va ganska skönt faktiskt.
Nu kokar jag kaffe och ska ta en macka sedan ska jag plugga lite, sen kommer mamma hem och då blir de Idol-time!

Jag känner att jag vill ha ett jobb, för just nu är jag snart vrål fattig då ja bara får leva på mitt studiebidrag. Och att gå från typ 6000 kr i månaden till ynka 1000 kr i månden, de är katastrofalt!! Men jag får skylla mig själv att jag slutade , men vill inte jobba som en slav resten av mitt liv ändå :)
Nej nu blir de lite Oskar Linnros :)!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0