Alltid något!

Hej!

Jag är så trött på min kropp just nu, har alltid ont någonstans. Igår låg jag hela kvällen och grät och vred mig i sängen för ja hade så sjukt ont i magen. Kan varken äta eller dricka något utan att de bränns i hela magen.
Det värsta är att jag är så jävla sugen på typ en pizza eller donken eller nåt sånt gott, men jag vet att jag kommer få så sjukt ont efteråt.

Hade världens konstiga dröm inatt, jag hade min normala kroppsbyggnad men när jag ställde mig på vågen så stog de 140 kg!!! :O Jag vet att jag har gått upp lite i vikt och så men inte så farligt , men seriöst . över 100 kg då??
Haha alla som var med i drömmen sa hela tiden "Anna., de ser ut som du har gått upp lite" haha. Så imorse kändes de konstigt att äta eftersom ja hade alla åsikter kvar i huvudet. Haha så sjukt, att man kan lura hjärnan så mycket. Det är läskigt ibland!

Undra om de är värt att äta donken/pizza iallafall? Är ju sååå sugen..... Återstår att se .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0