Trevlig kväll igår!

Hej!

Igår åkte jag till Hisingen, träffade Elin och Maya. Det var en trevlig kväll, vi åt middag och tjöta lite! Myste lite med Elins kanin Namie :)
Sedan åkte Maya hem och jag sov över hos Elin, vi vakna jätte tidigt och kollade lite på tv. Vid elva tiden åkte jag hem och jag har bara degat hela dagen. Bakat negerbollar som blev myyycket goda! :D

På Fredag ska jag, Maya, Lovisa och Elin eventuellt kolla på premiären på Paranormal Activity 2. Vet inte om jag kommer våga se på den men det ska ändå bli roligt att se på en skräck film på bio för det har jag aldrig gjort innan haha :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-17 @ 22:40:37
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0