Träning i fulla drag!

Hej!

Nu är jag verkligen trött, det har varit en riktig träningsvecka! I måndags åkte jag och tränade, även igår samt idag.
Igår körde jag ett MRL pass, alltså man tränar mage, rumpa och lår. Idag gjorde jag och emma ett Yoga pass samt ett cykel pass i 30 minuter.
Yogan var väldigt annorlunda, svårt att ta till sig i början. Men den kan nog vara riktig bra när man väl går in för det. Men det var en del övningar som man bara inte kunde göra, kändes ganska omöjligt. Men det gick bra!

Imorgon skulle jag och Emma egentligen gjort ett bodycombat pass och de är olika stilar med som karate, box och nån Thai chi .. Hade varit as roligt men vet inte om jag är lika pepp att göra det själv. Men får se! Känns bra att kommit igång med träning på allvar nu. Funderar även på att göra något med min kost men det får vänta lite. Jag är ju inte överviktig direkt hehe.. Men sluta röka är ett måste!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0