Someone told me I should take caution when i comes to love

Förstår inte på mig själv, jag vet hela tiden men det är som att jag struntar i det. Jag går in i en dvala och låtsas som ingenting har hänt, när saker och ting händer hela tiden runtomkring mig.
Sen fattar jag heller inte varför jag fortsätter när jag gång på gång blir sårad och du ljuger för mig. Vad ljuger du om egentligen? Vad är sant och vad är falskt?
Nu får det räcka, jag orkar inte mer. Jag bryts ner och blir bara en illusion av mig själv, jag lever inte utan jag går bara runt och tar emot dina elaka kommentarer och dina lögner och skiter i att du faktiskt är riktig falsk mot mig.

Jag orkar inte lägga ner mer energi och kraft på något som inte vill, någon som kan gråta i min famn och säga att han mår så dåligt och sedan dagen efter göra samma sak som gör honom så nere? Krokodiltårar kallas de.



Ett nytt kapitel startas, ett nytt liv blir återfött och blir stark och kan låta bli dina kommentarer, dina fjäsk som sedan blir till ett hårt slag i hjärtat. Jag ska bli stark nu, jag ska bli den jag en gång var och ska kolla ner på människor som dig. Jag har mina planer i mitt liv och jag vill inte att något så patetiskt ska förstöra det!
Jag ska älska mig själv, jag ska älska mina vänner som är där för mig, jag ska älska allt bra. Se de ljusa i livet och inte brytas ner så lätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0