pengar kommer och går

Hej!

Fredag idag skönt, vilket innebär sovmorgnar och äntligen få träffa min älskade ponny. Det gick bra på praktiken idag, på lunchen fick jag åka till banken för att lösa ut mina pengar. Fick ju mitt studiebidrag på en check. Så jag hämtade ut det och sedan åkte tillbaka till praktiken.

Efter skolan mötte jag upp Nicklas i mölndal, han skulle spela på en vegas maskin och jag tänkte att jag kunde testa att spela. Så jag la i 100 kr, vann först 200 kr , sedan 400 kr och lite smått sådär. Självklart spelade jag bort det, vilket var duumt! Men så är det. Nu är jag jätte sugen på att åka ner igen,men får ta det lite lugnt. Måste hålla i pengarna nu!

Ska städa lite, sedan ska jag äta! Vi hörs imorgon, ha en treeeeeevlig helg allesammans =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0