Kvar hos Elin

Godmorgon!

Ja, vad ska man säga om igår. Haha. Den blev inte som vi hade planerat men så är det, vi visste att det skulle kunna hända. Synd bara att vi inte tänkte så slapp det bli så stort...
Men för övrigt så hade vi kul! Vi åkte till Queens där vi var typ 6 stycken. Jag klädde mig då ut till en leopard, elin till hm jag vet inte typ the devil hehehe :) Maya till polisofficer haha :D
Vi åkte hem ganska tidigt, vi fick skjuts hem av elins killkompis. När vi väl kom hem till hennes lägenhet kom det in två andra killar som elin kände som ville sova här. Fast jag låg och sov så jagmärkte inte att dom kom in haha!

Igår var jag även och red med benne på dom hästarna som jag och maya tar hand om. Maya hann inte så benne hängde med istället. Vi red ut typ en timma, hästarna var pigga och glada så det var skönt. Vi slapp även regnet vilket var skönt för de är inte alls roligt att rida när det regnar!

Nu ska jag vara lite social med elin och snart kanske killarna vaknar också, fattar inte att killar kan sova så länge...!Jag och elin vaknade as tidigt.. Skriver kanske sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0