Få rida igen :D

Hej!

Idag var det sista dagen på praktiken, skönt att komma tillbaka till skolan samtidigt som de känns lite vemodigt eftersom man har varit där en månad och fattat tycke för vissa hundar. Men så är det, det är ju en praktikplats!

Fick även glada nyheter idag när jag kom hem från praktiken. Mammas kompis var här och frågade mig om jag skulle kunna tänka mig att hjälpa Hennes kompis med hennes två tinker hästar. Självklart var det ett ja direkt! Vi beslöt oss för att åka dit nästan direkt så jag får hälsa på dessa två stora hästarna. Hon som ägde hästarna frågade mig om jag hade någon kompis som var intresserad. Tänkte efter och kom på att Maya är jätte sugen på att börja rida hon med, så jag sa då att jag visste någon. Så imorgon ska jag och maya dit och rida, ska bli sjukt roligt eftersom vi får rida i stort sett hur mycket vi vill beroende när vi kan osv.

Här kommer två fina bilder på Beethoven & Bellman :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0