En regnig helg!!

Hej!

Denna helgen har inte varit överdrivet roligt, det har ju regnat så mycket!! Jag och Maya möttes upp i Mölndal i Lördags för att åka till stallet där det två fina herrarna stog. Tyvärr så var det jätte tråkigt väder så det blev inte sån jätte rolig ridtur eftersom vi blev väldigt blöta, men vi blev snabbt kära i hästarna eftersom det kändes så tryggt att sitta på dom. Men vi hade lite krångligt att sätta på dessa sadlar, det var ju typ som barbacka sadlar men otroligt bekväma! Vi traskade där inne i skogen, gick över lite murar och trän som trillat över stigen. Mysigt var det allt, förutom alla blöta kläder som blev sen!!



Hehe, vi ser lite roliga ut. Jag är den som går först och sitter på Bellman, Maya bakom med Beethoven! :) Vi ska rida där ett par gånger i veckan, och nästa gång vi ska dit är imorgon! Hoooppas på bättre väder, annars vet jag inte vad jag gör :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0