Be not nobody

Hej!

Nu har ytterliggare en vecka börjat, men den startade inte så bra. Försov mig imorse, mer eller mindre sprang upp från sängen. Hann inte dricka mitt morgon kaffe, vilket blev att jag fick jätte ont i huvudet.
När vi gick ut med hundarna var jag bara jätte grinig, höll jobbiga hundar som vägrade att lyssna och drog så mycket att jag fick ont i händerna. Sen på lunchen somnade jag i en säng, iskall och frös jätte mycket. Det blev sen när vi gick ut med hundarna att jag fick ännu mera ont i huvudet. Så min start på denna veckan har inte varit bra. Hoppas att det är bättre imorgon!

Kom nyss hem från träningen, har sprungit jätte mycket idag. Lyssnade på musik och tog ut all min ilska på löpbandet, sprang så mycket och var inne i mina tankar så jag märkte inte att det mer eller mindre spruta svett från mig och sen när jag skulle gå av bandet kände jag mig helt snurrig. Haha men det har verkligen gått framåt, från att knappt orka springa en minut till att orka springa 7-8 minuter på raken. Det tycker jag är duktigt!

Tycker det är helt sjukt att det är terror hot mot Sverige, fattar bara inte varför det inte kan vara fred här i världen, vafan vill jävla al-Qauida oss? Läste att det är islamier här i sverige som har kontaker med typ al-Qauida och snackat ihop sig eller något. Seriöst, va glad att ni får bo här i Sverige!!!!! Skapa fan inte krig mot oss för samhället inte passar er. Åh, fan blir så irriterad. Hoppas inte de blir krig mot sverige, då blir jag ledsen :(

Förövrigt så var jag i Alingsås igår och hälsade på min lilla ponny. Red ut en sväng, han kändes inte som han gjorde hemma men de är klart. Man rider annorlunda, men jag tycker om honom ändå! Saknar honom sjukt mycket men är väldigt glad att han mår bra och han får ha underbara bra fodervärdar!



Min hund är en riktig modell! haha :D Älskar min lilla tös, hon är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0