Zumba time!

Hej!

Idag var det skolan då, inget roligt. När jag kom till skolan så skulle vi ha gymnastik, var ganska sen så fick skynda mig att byta om till gymnastik kläder. När vi väl kom upp till salen så var ju läraren sjuk!! Så klockan var ungefär 9.30 och nästa lektion började 11.40. Jag, elin och Maya gick till matsalen och satt där och tjöta lite.
Efter skolan åkte jag med maya till hennes pappas restuarang, meningen att vi skulle äta men det gjorde vi inte eftersom vi inte var hungriga. Vi skulle även på möte idag om ett evenemang som skolan har, en utställning med hundar. Och man måste vara med minst en gång på en sån sak för att typ få godkänt på kursen eller något. Så jag och maya ska stå på en scen typ hela dagen och prata om våran skola till en massa publik haha. Det är tre andra som också ska göra det så vi är inte ensamna direkt haha.

Snart blir det zumba!! Jag och emma ska vara med på det. Kul ska det bli =)



Ingen bra cam haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0