Väldigt mycket plugg just nu...

Hej!

Usch, nu har den där jäkla förkylningen verkligen brytit ut. Ont i halsen, ont i näsan av all nässpray och huvudvärk av feber. Men jag går till skolan ändå, tar en ipren bara. Det suger ändå att vara hemma hela dagen, det är ju inte ansträngande direkt att vara i skolan haha! :) Den bästa fördelen med att vara sjuk är att man knappt röker nånting! Så en bra chans till att sluta röka!

Igår fick jag äntligen skrivit klart mitt historia arbete, det låter som jag har suttit med det flera dagar men i själva verket så satt jag bara igår, fast ett par timmar då. Var väldigt lätt att hitta mycket och bra information men det gäller ju även att inte skriva av allting, man blir trött efter ett tag då man får hotta formuleringar till allt haha! Men slutresultatet blev iallafall 8 sidor!! Hoppas att läraren blir nöjd iallafall...

Har ju egentligen hästarna tre dagar i veckan men har dragit ner det till en gång i veckan nu, därför att det är så mycket i skolan och dom två dagarna under veckan som jag hade innan det var dom enda dagarna som jag slutade tidigt. Så blev ingen tid till plugg! Så fick dra ner! Nu ska jag göra ordning mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0