Träna stenhårt!!!!

Hej!!

Meningen var igår efter att jag kom hem efter Elin så skulle jag bara ta de lugnt hemma, se på film och mysa. Men så blev det inte, Emma och jag beslöt oss att vi skulle åka in till stan och fika. Så det gjorde vi, efter det så åkte vi göteborgs hjulet. Fy va läskigt det var! Trodde inte att det skulle vara så läskigt när man stod där nere men när vi väl var längst upp och hjulet stannade i ungefär 5 minuter så hann jag tänka på allt läskigt som kunde hända. Så jag greps nästan av panikångest och kändes som jag skulle börja gråta när som helst! Haha, men när den väl börja snurra så var det inte så farligt. Nu har man iallafall testat på det, och tydligen fanns det VIP hyttor där det var genomskinligt golv men tack gode gud att jag inte åkte med den! hahaha.

Efter stan sov jag över hemma hos Emma! Och idag så har jag hunnit vara i stallet, Emma hängde med mig. Hon red på Beethoven och det var ANDRA gången som hon har suttit på en häst i hela sitt liv. Blev sjukt imponerad på henne att hon till och med klara av att trava några steg och hon såg ut att vara avslappnad. Inte alls många som klarar av att hitta balansen och såvidare, när man inte är van men de gjorde hon. Så ett stort plus till Emma hahah!!! :D
Efter stallet gick vi ner till Ikea där vi käkade, åt köttbullar och mos sjukt gott va det! Sen drog vi vidare till gymmet, men jag var inte alls pepp idag så tog inte i så mycket för jag orkade inte haha.

Men nu är det såhär, under två månaders tid ungefär så ska jag träna sten hårt! Vill gå ifrån 57 kg ner till 50 kg. Jag har vägt det innan och då älskade jag min kropp, nu känner jag avsky för den. Så jag och emma har ett speciellt schema som vi följer varje vecka nu!


Som ni ser så är dom inringade passen är dom som vi ska köra under veckorna. Fredag lördag och söndag är sånna dagar som vi kör enbart på gymmet då det blir valfritt vad man vill träna. Vi får bara äta godis en gång i veckan vilket kommer bli sjukt svårt men vafan har man att förlora? Jag vill verkligen ha den kroppen som ja har haft innan och jag SKA få den! Så i 8 veckor blir det stenhårt, sen får man se vad de ger för resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0