Jobbjobbjobb!

Hej!

Idag har jag jobbat. Gick väldigt bra, känner att jag har bra rytm under dagen så jag aldrig behöver stressa. Min stategi är att mocka och vattna så fort som möjligt så blir man klar tidigare! (Y)
Problemet var bara att på morgonen när jag kom till jobbet, var jag ordentligt trött. Tydligen så var det en ny praktikant där, som kom från tjeckien eller något(?!) och han kunde inte svenska.. Men kan kunde lite engelska, och ni mina kära vänner ska nog veta att jag och engelska språket går inte så bra ihop.. Så hade vääldigt svårt att kommunciera med denna killen. Blev väldigt mycket teckenspråk typ haha! Och många svenska ord som jag itne ens tänkte på, stackars honom haha han måste trott att jag var helt knäpp!

Efter jobbet hämtade mamma och min bror upp mig så åkte vi hem till min mormor. Hon har precis tapetserat hallen, eller ja inte hon utan hennes syster och hennes man men vilket fall som helst så var det tapetserat haha!! Så vi åkte dit och tog en fika tillsammans med henne. Det var riktigt gott med bulle och kaka efter en lång dag på jobbet! :)

Nu är det dags för skolan igen.. Otroligt mycket läxor man har och det är inte alls roligt. Försökt att göra det mesta på lovet men det är inte alltid man har lust att sätta sig och plugga. Man måste känna lite för det också, annars så koncentrear man sig inte.. Men jag ligger iallafall inte efter vilket är huvudsaken! =) Ska försöka uppdatera lite bättre, men en gång om dagen tycker jag är bra!! Gör ju trots allt inte detta för att få mer läsare, självklart är det roligt att folk gillar att läsa den men gör den mest för min skull! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0