Ganska rolig kväll igår ändå..

Hej!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om igår .. Den var rolig på PC iallafall.. Men inte sen, trött på väldigt mycket just nu faktiskt.. Har varit skit förbannad ända sen jag kom hem igår och hela dagen idag, så nu är jag trött väldigt trött för det tar ganska mycket på än att vara sur.
Jag vill bara ha roligt för någon gångs skull, allt är så allvarligt jämnt. Önska bara att någon gång kan man få slappna av och ha lite roligt, men det sket sig igår igen som samma sak förra helgen!! Man kunde gett de en chans iallafall!!
Aja, orkar inte vara sur här också försöker släppa det men det är inte så lätt.
Men vilket fall som helst, min unerbara älsklings vän Emma Tidlund, vi hade jäätte roligt på PC igår!! Vi får göra om det snart igen och hoppas att kvällen blir lite längre haha! <333


Idag efter låång väntan så kom jag äntligen upp till stallet, blev sent som vanligt.. Vill komma upp tidigare så man hinner rida ut lite längre för en gång skull.. Var uppe med Benne idag, det gick bra. Hästarna var pigga och sköna. Antagligen kommer Benne hjälpa mig lite mer, men vi har inte bestämt något än men vi får väl se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0