Fasen då!

Hej!

När man väl har kommit in i träningen så som jag gjorde, jag tränade varenda dag . Det var aldrig så att jag tänkte nej jag orkar inte idag! Men så blev jag sjuk, fick vila en hel vecka. Och nu när jag väl är frisk då fasen är de så jävla svårt att komma in igen! Hade egentligen tänkt att träna idag, men ah .. jag orkade inte! Hade absolut ingen lust till det. Så är hemma idag och kollade på Harry Potter . Och nu överväger jag STARKT att gå ner till affären och köpa något gott. Men fasen, svårt!!
Men imorgon är jag ledig, ska möta Elin & Maya inne i stan vid två. Så innan det ska jag hinna åka till gymmet. Ska nog bara köra vanligt imorgon. Känner för att springa lite på bandet kanske? Får se!

Köpte iallafall mössa, halsduk och vantar idag! Så jäkla värt! För det är så hemskt väder ute, så det är nästan ett måste att ha de! Ska in imorgon snabbt och kolla om dom där träningsbyxorna finns kvar. Finns ju på nätet, men tydligen på H&Ms hemsida så måste man minst köpa för 200 kr för att kunna beställa hem något hem. Så det suger ju, för på nätet kostar dom bara 99 kr!! Och som ni kanske vet så träningsbyxor är ju såå jäkla dyrt. Jag har ingen lust att lägga halva mitt studiebidrag till att köpa ett par träningsbyxor? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0