Börjar bli sjuk! :(

Hej!

inte uppdaterat på några dagar nu , men fasen vad dagarna bara rinner iväg!! Idag har jag jobbat hos B.Falsig. Gick helt okej, det var uppehåll och hästarna var snälla så då är jag också glad förutom att jag höll på att trilla pladask i en lerhög när en av unghästarna fick för sig att gå någon annan väg. Som tur va så tog jag i från alla mina små muskler som jag har fått och fick tillbaka balansen ;)

I Torsdags blev det ingen skola för min del, så jag och maya åkte till stallet och red ut en bra bit! Det var mysigt men jävligt kallt.. Hästarna var ganska sega också så det gjorde inte saken bättre. Efter stallet drog jag hem och åt lite sedan blev det gymmet! Då var det dags för boxning med emma. Roligt men jobbigt pass!

I Fredags efter skolan mötte jag upp Jennifer, vi åkte till kållered och köpte godis där vi sedan mötte upp hennes mamma. Så åkte vi hem till henne, jag sov hos henne! Det var mysigt, vi kollade på idol samt pensionärsjävlar! Haha vilket jävla program!! På lördagen åkte jag och Jennifer upp till hästarna, där vi red ut barbacka och red runt i områderna. Det var uppskattat tyckte nog hästarna :)!

Ja, som sagt så känner jag mig sjuk. Vill inte bli sjuk eftersom jag har kommit in så bra i träningen nu! Men det kanske är som min arbetskollega sa idag, att eftersom min kropp inte är van att träna så mycket så blir jag lättare sjuk eftersom mitt immunförsvar försvagars ibland. Ingen aning om det stämmer! Men kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0