Torsdag

Hej!

Idag försov jag mig, fast egentligen inte för jag är så trött utan för att jag helt enkelt inte orkade gå upp. Men till slut gick jag upp och sedan åkte iväg till skolan, hela morgonen försökte jag få tag på min vän Maya. Men hon svarade inte, i början blev jag bara irriterad. Sen efter de hade gått ca 50 samtal till henne så började vi bli oroliga. Vi var jätte nära på att ringa våran lärare Kalle för att få tag på hennes föräldrar, vi trodde seriöst att de hade hänt något. Eftersom klockan 11 igår kväll hade hon skrivit att hon var påväg hem till Lovisa, så hela klassen satt och var jätte oroliga. Till slut så skriver den där lilla krabaten att hon är hemma hos sin pojkvän och att hennes mobil var på  ljudlös, då hade jag spenderat 20 spänn på att skicka sms till 118 800 för att få tag på hennes hem nummer. Bajs unge är du maya!! Haha

Sen efter skola träffade jag Maya och hennes pojkvän, skulle hämta min Cider som var hemma hos honom sen Valborg. Skönt att få ha dom hemma nu, :)
Imorgon ska jag till Ullared, ser jag framimot. Köpa lite saker till hästen och även mig. Kommer säkert lägga upp bilder på vad jag har köpt. Ska strax åka till stallet. Ska troligtvis hyra ut honom till höst, vet inte riktigt om jag ska hyra ut honom halvt eller helt. Men de är en del som har svarat på min annons så jag ska träffa dom under sommaren och sedan bestäma mig till höst. Finns både fördelar och nackdelar på båda valen, riktigt svårt beslut. Men jag får helt enkelt gå på magkänslan till höst, se hur de känns osv.

You are so special boy, I love you so much <3
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0