Så trött!

Tjooho!

Nu sitter jag hemma i mitt stökiga rum, framför min dator med min katt i knät. Har jobbat idag och är oootroligt trött, så sjukt trött. Men vill inte lägga mig för tidigt eftersom ja inte vill vakna upp mitt i natten och inte kunna sova, så tänkte att jag skulle snart hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig i min säng nyduschad, hur nice är inte de liksom? Som sagt jobbade idag, gick rätt bra men måste säga att de va otroligt varmt idag, jag ville nästan ta av mig till bara linne men kände inte för de direkt hehehe. En sak harr jag lärt mig idag iallfall, börja mocka uteboxarna på morgonen. inte mitt på dagen, för då är de jääävligt varmt. Nu vet ni iallafall hahaha :)

Imorgon börjar praktiken, vet inte hur jag känner för de faktiskt. Så himla långt bort + min häst på allt också. Det kommer bli sena kvällar och tidiga morgnar... Men snart är de sommarlov, härligt de iallafall!
Nej nu ska jag hoppa in i duschen , sen gå och lägga mig. ska upp 05,45 imorgon, längtar inte!!

Do you looking for love?
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0