Ledig dag!

Hej!

Tänk att jag går upp kvart i sju frivilligt på en ledig dag? Haha, nej men jag skulle faktiskt ringa till vårdcentralen. Så trött på min "förkylning" hela tiden, ska göra ett allergi test på pollen faktiskt och se om de verkligen är de. Jätte irriterande atthelt plötsligt bli jätte förkyld så fårt de är varmt och skönt ute men jag känner mig liksom inte sjuk. Jätte konstigt att förklara, men ni som är de vet nog vad jag menar kanske.

Tänk om allting kunde bli som jag vill med bara en blinkning, livet hade varit så mycket lättare då. Jag hoppas verkligen innerligt att de blir som jag vill med min ponny, att jag slipper hyra ut honom till en främmande människa istället så kanske min medryttare hyr honom halvt. Men inte säkert än, men jag hoppas och önskar som bara den! Jag måste nämligen göra så här eftersom jag knappt har tid till honom, känns inte rätt att tre olika personer har hand om honom i veckan. Men vi får hålla tummarna, jag har visserligen mejlat med en familj som jag tycker låter jätte bra, så de är andra alternativet. Men vill ha första, haha :) Men jag tror jag får reda på svaret i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0