Is your love my drug?

Hejhej!

Nu har jag varit och praktiserat, tycker de är svin skoj och personalen är skit trevliga och roliga. Får även göra massa olika saker och får lära mig as mycket så de kommer jag ha nytta av sen på djursjukvården som börjar i tvåan.

Känns lite segt att jag ska få jobba på klämdagen, hade väldigt gärna velat ha en extra ledig dag eftersom ja ska jobba denna helgen med. Fy blä, men jaja inte fel med lite extra cash.
Ska strax till stallet också, är skit trött. Försov mig imorse för ja inte orkade gå upp, kommer typ gå in i väggen snart känns de som. Haha jaja orkar inte uppdatera mer nu, finns inte så mkt att skriva heller eftersom de inte händer så mycket. Puss

I Think about it all the time, I´ll just don´t get you of my mind
Anna

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att höra att du trivs :) men du har du comviq? vi har verkligen tappat kontakten liskom :O jag tänker på dig då och då ,

2010-05-12 @ 18:23:02
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0