Falkenberg idag

Hej!

Kommer inte kunna skriva i helgen för jag ska till Falkenberg, ska träffa min pojkvän Nicklas. Ska bli trevligt, vi ska äta middag idag och sånt lite mysigt. Kommer hem igen på Söndag. Alltså imorgon :)

Usch, jag hatar mensvärk. Det är något som jag bara kan spy på, fattar fan inte varför killar kan få lite också. Nåja, gud skapade oss för att vi är bra på de vi är :) Hahah, kristen eller?!
Var ju som sagt på Ullared igår, vi åkte klockan 08.30 igår morse och var framme typ 09.30. Inte alls så mycket folkt igår, det var liksom ganska skönt att bara gå runt där och kolla lite. Det brukar vara smäckat med folk annars, men nu var de typ som en vanligt affär. Typ willys. =)

Kan lägga in en bild sen hur jag ser ut :) Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0