Ensam igen ...

Hejhej!

I helgen har jag varit i Falkenberg och träffat min pojkvän Nicklas, riktigt mysig helg har de varit. Kom dit vid ett så åkte vi hem till honom, gjorde inte så mycket fram till klockan 5 då vi åkte in till stan. Sen åt vi middag på en resturang Harrys. Jätte gott var de och det var mysigt och roligt! Blev ju lite mer disco på kvällen/natten och de var riktigt kul!

Så nu sitter man hemma, ensam igen. Tråkigt att man bara träffar honom på helgerna men sånt får man leva med. Har inte gjort alls mycket i idag, har fått världens rökhosta också så hostar som en gammal tant just nu. Låter inte så trevligt kanske ...
Imorgon är de skola igen, ska egentligen ha omprov imorgon men ärligt talat så skiter jag i de. För jag vet mycket väl att jag inte kan ha fått IG på de.
Nu ska jag prata klart med mitt hjärta sen lägga mig och sova.

Your love is my drug
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0