En ny dag, nya möjligheter

Godmorgon!

Jag är trött, så jävla trött att ja bara kan lägga mig under bordet och somna in direkt. Jag är trött på praktiken, jag är trött på vardagen och är helt enkelt nästan trött på allt. Det ska bli skönt med sommarlov snart, känner att jag behöver lite lugn och ro. Det har varit sjukt stressigt i skolan med alla nationella och prov/inlämningar som ska in, och nu med praktiken. Fast de är bra på praktiken, tycker om de jätte mycket men känner att jag vill komma tillbaka till skolan. Till mina kära vänner och komma tillbaka till den vanliga livscykeln. Det har hänt så mycket förändringar i mitt liv som jag aldrig trodde att de skulle hända, men de är bra med förändringar då vaknar man till liv igen.

Egentligen skulle jag tagit bussen som gick nu men jag hann inte, eller ah haha satte ju mig här och orkade inte stressa. Men kommer bara 2 minuter försent, de kan väl inte göra så mycket? Jag var aldrig på praktiken igår, behövde verkligen vila ut mig. Denna helgen på jobbet har nog aldrig varit så jobbig, eller egentligen tycker jag att alla gånger jag har jobbat så tänker jag att den härdagen har varit den allra jobbigaste. Men i Söndags fick jag blåsor på mina hälar, de va så blött överallt så blev ja så blöt om fötterna att de börja skava eller nåt. Inte roligt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0