17 Maj 2010

Hej!

Denna helgen har jag bara jobbat, inte gjort nånting alls. Jag har blåsor på mina hälar så mycket som jag har gått, de är helt sjukt. Jävla maraton går man varje gång man ska ta in eller ut hästarna. Nu ska jag bara jobba nästa helg med sen är jag ledig helgen efter de. Men på sommarlovet har jag skrivit upp mig varje helg, vill ju ha sommarpengar?! Dessutom så är jag ju ändå lediga på veckodagarna så att de är ju bra.

Jag vet att en del av mina vänner och familj är väldigt chockade efter allt som har hänt, men jag tänker inte sitta och diskutera vad jag gör för val i mitt liv. Herregud, jag är 17 år. Jag är ju fan inte ens vuxen än, om ni tycker att jag gör ett misstag LÅT MIG FÅ GÖRA DE DÅ! Det är ju mitt liv? Jag tänker inte sitta när jag är 50 år och tänka, fan att jag inte gjorde si och så. Man lever i nuet hela tiden, världen går inte under pga detta. Det vet ni också, och jag tycker de är sjukt dåligt att ni stöter bort mig. Ni kan ha era åsiket, fine de bryr jag mig inte om. Men att göra som ni gjorde ? Nej jag tycker absolut inte de är snällt överhuvudtaget. Ni var dom personerna som jag kunde prata om allt, eller ah jag trodde visserligen att jag kunde de.

Jag gör precis vad jag vill i mitt liv, jag väljer mina egna beslut och tar mina egna konsekvenser. Like it or not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0