Ut ikväll kanske?

Godmorgon :)

Jag sov inte hemma inatt utan jag kom hem för ett tag sedan, en timma sen .. :) Kan bara ta de väldigt lugnt nu för börjar inte förrän tjugo i två. Så de är jävligt gött :) Känns iåförsej lite onördigt att åka till skola när de bara är e lektion, men skit samma jag gör de för mina klasskompisars skull hihi :D

Det känns lite fundersamt tills ikväll, ska ju hem till Emma sedan för att förfesta lite där. Men dom ska ut på krogen sen och eftersom jag inte kunde låna ngt leg så kan jag tyvärr inte hänga med. Men ska träffa Maya ikväll så jag får väl se vad som händer, ska dricka iallafall :)

Skriver mer senare när jag vet vad som händer! ;)

Ska börja ta mer bilder så de blir lite roligare för er läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0