try sleeping with a broken heart

Hej!

Idag har de varit en ganska go dag, förutom att jag har jobbat. Men de var ju inte direkt så jobbigt, men jag märker att efter mitt förra jobb så stressar jag hela tiden. Tävlar med klockan hela tiden, mockar så fort jag kan, sopar så fort jag kan och tömmer kärran så fort jag kan. Men de är inget negativt med de, de är bra att vara flitig och vara uppe i varv för de är då man hinner göra de mesta!

Imorgon är de skola, ser framimot den. Det är ganska kul i skolan, vi har de kul där. Jag och mina vänner, även om lektionerna är ganska sega så är de kul ändå. Vi gör de alltid kul, skämtar alltid med lärarna, skämtar alltid med våra klasskompisar. Vad hade klassen gjort utan oss? Haha de är ju vi som livar upp lektionerna. Även om Ni ser ut att tycka de är jobbigt så Vet jag att ni njuter. Ni tycker de är roligt, vi tycker att de är roligt. Alla tycker de! Hahaha!

Nej  funderar på att göra om bloggen lite. Utseende mässiggt. Fixa lite med text stilen, färger osv. Ni får se senare.

It´s my time to stay
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0