Svar till Sara!

Hejsan!

Idag fick jag en kommentar från en tjej som hette Sara och som jobbade på mölndals bibliotek, hon frågade om jag skulle kunna tänka mig att ställa upp i en slags intervju.
Och till dig då Sara, självklart kan jag det! Jag skriver upp dessa frågor och besvarar dom här :)


Hur kom det sig att du började blogga?
Svar:
Jag har alltid tyckt om att skriva av mig, oavsett om de har hänt något tråkigt eller något roligt. När jag var liten skrev jag ofta dagböcker men som alla vet så gör de ju ganska ont i handen efter ett tag och dom sista meningarna blir ju ganska kladdiga, haha! Sen började mina kompisar blogga och jag var väldigt skeptisk mot det i början, liksom varför ska folk få veta vad jag gör i mitt liv?! Men efter många men så beslöt jag mig att jag skulle börja blogga iallafall. Så ah, det är min lilla blogg historia hehe

Hur ofta skriver du?
Svar:
Det är olika beroende på dagarna, ibland har man helt enkelt ingen lust till att blogga eller så har man ingenting och skriva om. Men minst är de ju en gång om dagen och ibland kan de bli upp till tre gånger om dagen!

Har du dagbok också eller blir bloggen som en dagbok?
Svar:
Min blogg blir som min dagbok!

Vilka vet om att du skriver och vilka läser?
Svar:
Alla mina vänner vet om att jag skriver blogg och dom flesta vännerna läser och säkert folk som jag inte känner! Försöker skriva upp min blogg överallt såsom facebook, msn eller bilddagboken!

Skriver du allt som händer eller är vissa saker för "hemliga" för bloggen?
Svar:
Jag försöker vara så ärlig som möjligt i bloggen men ibland blir de självklart för hemligt, man måste ju ha lite hemligheter för sina läsare ;)

Får du några reaktioner på det du skriver?
Svar:
Måste vara helt ärlig, folk har blivit så lata nu för tiden! Man har ju en statistik på bloggen där man ser hur många folk det är som läser om dagen, men de är inte ofta man får en kommentar!

Vad är bäst med att blogga?
Svar:
Det bästa med bloggen är ju då självklart att man kan skriva av sig om man mår dåligt eller är glad, och sen då när man blir äldre och förhoppningsvis finns bloggen kvar då blir de ju skit kul att läsa hur man upplevde sin tonårstid ;) Och sen då att statistiken höjs nästan varje dag, de är skit kul att se!

Hoppas att du har fått dina frågor besvarade nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0