Stekt roompa?

Hej mina sötnosar!

Igår solade jag solarium, och eftersom jag inte gjort de nu på ett tag så tänkte att jag kunde försöka komma ikapp min brunhet så solade 30 minuter denna gången istället för 15 min..
Jag har alltid solat med hotpants innan, men eftersom de snart är sommar så tänkte jag lägga till med string istället så de blir snyggt till sommaren.
Men tänkte ju fan inte på att min rumpa är helt vit haha , så jag kan säga till er mina kära vänner att min rumpa är sönder stekt!! Hahaha, nej men de är inte alls roligt. Kan knappt sitta usch :(
Men så är det, Maya ska ta kort på den imorgon. Så kan ni få se en sönder stekt rooompa hahaha :)

Nej ska göra iordning mig nu , ska snart dra iväääg :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0