Skit väder

Hej!

Ännu en dag i skolan, de går framåt. Ska sluta skolka, inte bra. Denna veckan har jag varit i skolan varje dag, försov mig i Måndags men inget mer. Det är bra! Nu är de lov också, då kan man få sova ut, gör roliga saker och ha kul! Det hände inte så mycket i skolan idag, eller egentligen oavsett om de är skit tråkiga lektioner oftast så har vi ändå skit kul i skolan. Mycket roligare att åka dit då!

Sjukt tråkigt när de regnar ute, man blir mycket tröttare då har jag tänkt på. Haha, idag blir de iallafall monté. Ser framimot de, de är roligt när de går framåt! Längtar så mycket då jag har tagit min licens och kan börja tävla på allvar. Jag vill verkligen detta med monté, vill komma långt på de. Faktiskt första gången jag har haft så intresse i just en gren. Har ju alltid tyckt de är roligt med ridning och sånt, roligt att hoppa och klart man har haft mål och sånt där, men ändå inga realistiska mål. Liksom när man var ung, jag vill bli som Malin Bayard. Haha, lekte häst och sånt när man var liten hahaha.

Jaja, ska byta om nu. Inte alls roligt när de regnar, så har jag glömt mina regnbyxor i stallet också. Well done!


Finns inga ord
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0