She want´s it

Hejsan!

Jag vet att min uppdatering suger just nu, men är lite trött på den nu! Har inte riktigt så mycket att skriva om, men de får helt enkelt bli så att jag bara skriver hur mina dagar ser ut. Ni får läsa den om ni vill, tycker ni inte om de så skiter jag i de. Jag strävar inte efter att få så många besökare om dagen, jag har min blogg för att jag tycker om den och för att de är roligt att se längre fram hur de har sett ut i mitt liv.

Igår försov jag mig igen, men jag åkte till skolan direkt nästan. Åt lite och satt lite framför datorn sen åkte jag till skolan, hade velat vara hemma men jag ska sluta med att skolka nu. Tänk när man blir sjuk på riktigt? Känns bara så onödigt att stanna hemma, ska sköta mig nu. Måste de om jag ska komma in på min högskola. Vill ha en bra framtid, de är mitt mål. Jag ska bli djurskyddsinspektör och man kan inte lata sig fram till de. Man måste ha höga betyg, men de är ett roligt mål. Vill se till att djuren mår bra, mår dom inte bra så mår inte jag bra. Har alltid varit så, visst jag är en djurnörd de kanske jag är. Men ni får tycka de då, de är likadant som att vara läkare. Man vill se till att människor mår bra, jag vill se till att djuren mår bra!
Efter skolan åkte Maya hem till mig, var hemma hos mig en stund. Gjorde i ordning oss lite tills vi åkte vidare till Kållered. Där vi mötte upp Kim, Enes och Kim tror jag? Vi åkte till Kims kompis och var där en stund, senare på kvällen åkte vi vidare till ett annat ställe. De va lite roligare där, större utrymme och fler folk!

Kim och hans kompisar ville åka in till krogen, så segt att jag fyller 18 så sent på året. Mamma kunde då fan inte klämma ut mig tidigare! Vet ni va ja ska göra? Haha låter sjukt men ja ska planera mitt barn så de barnet fyller år tidigt på året. Typ Januari eller Februari, det vet jag att de barnet kommer uppskatta!!
Iallafall så åkte dom in till stan, jag tog Kims nyckel och gick hem till honom. Väntade där på honom tills han kom hem, kollade på en film och gosade med hans söta hund. Så söt är hon, en blyg liten tjej hahaha!

Imorgon ska jag jobba på mitt nya jobb, ska bli underbart! Det är så lätt, bara tio boxar. Jobbar först från 7-10, på den tiden ska jag hinna ta ut hästarna, mocka åt dom, ge dom lunch och fixa lite. Sen har jag ledigt från 10-13.00. Sen vid ett ska dit igen, fylla på vatten och sedan ta in hästarna. Kolla över dom lite, sen slutar jag! Underbart jobb eller? Haha.

I Can´t be no one else, I am who I am
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0