Pluggipluggplugg!!

Haha heej! :)
Nu sitter jag hemma hos Emma, kom precis hit. Vi ska plugga lite och se på någon film kanske. Vi får väl se vad kvällen leder oss :)
Hon är iallafall nere och äter nu , och här sitter jag och skriver till er läsare så att ni har något att göra på en sån här tråkig dag. Visst är jag snäll!?
Hade prov idag, och de gick skit bra! Men jag blir galen på min lärare, hon har verkligen ngt emot mig! Ska prata med henne på Onsdag för nånting är de som inte stämmer för hon ska alltid hålla på att hacka på mig. Alltid varit så och de börjar faktiskt bli ganska tröttsamt nu må ja säga...
Fan va skönt, äntligen ett tangentbord som fungerar bra. För de gör de ju inte hemma hos mig, de suger ju. Jätte jobbigt att skriva för skriver man fort som jag gör så missar man alltid en bokstav så man måste gå om hela tiden. Skit irriterande...
Har ju en uppsats i Svenskan tills på Onsdag, så ska försöka göra lite på den idag. Lika bra att göra klart den så man kan börja fokusera på provet som kommer på fredag.
Men skriver mer sedan. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0