Meet me half way

Hej!

Idag har de varit en ganska bra dag, försov mig inte till skolan, gick väldigt bra på data provet, slutade tidigt och skit skönt väder ute! Helt underbart. Känns riktigt bra att våren är på väg nu, får sluta använda min tjocka vinterjacka. Men den är ändå skön, för på morgonen är de så kallt ute. Sen när solen kommer är de as varmt, konstigt ändå.

Ibland är de ganska jobbigt att äga en häst, visst de finns skit mycket fördelar till de! Dels så är man ute mycket mer än vad dom är som inte har en häst, sommarkvällarna är helt underbara att rida ut på. Men jag har så jäkla mindre ledig fritid, jag hinner aldrig åka hem till någon efter skolan. Måste hinna med stallet först, på vintrarna är de skit kallt och när de regnar så måste man åka upp ändå. Man måste åka till hästen även om man är sjuk, kan man inte så måste man lösa någon som tar hand om honom. Kan ju liksom inte skita i de.

Men de är något som jag har valt, jag valde att köpa häst när jag var 10 år. Åren har bara runnit iväg, och jag tänker absolut inte sälja min häst för att jag vill ha mer fritid. Precis som att jag föder ut en unge så säljer jag eller ger jag bort min unge för att ja vill ha mer fritid. Okej, dålig jämförelse men ni förstår nog vad jag menar!

Nu måste jag hinna äta innan jag sticker till stallet, men jag skriver nog mer sen. Aiiight, Maya Fredin ;)? hahhaha

Kommentarer
Postat av: din egna muhamed

haahh hoppas ja fan bitch ;)

2010-03-30 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0