Kvällen som skulle blir så bra?

Hej!
Jag vet inte om jag har berättat för er att jag och Maya skulle till krogen igår, och ni kanske tänker nu att jag är ju inte 18? Nej de är jag inte, men jag trodde att en kompis till mig hans kusin jobbade som vakt på Trädgårn
och meningen var att dom skulle fixa in mig och Maya.

Jag och Maya var skit taggade till det här, vi skulle först förfesta i Lindome hemma hos Emma. Och där hade vi riktigt kul, jag och Maya spelade lite biljard samtidigt som vi drack.
23.15 tog vi bussen och tåget in till stan, vi var framme 23.40. Inne i stan fick vi vänta fram till 00.50 ungefär när dom ringde och sa att dom kommer och hämtar oss nu vid taxi bilarna.
Vi satte oss i bilen och körde iväg och jag frågade han som körde, (alltså han som sin kusin jobbade som vakt) vart vi skulle? Han svarade, vi åker till den ettan vi har varit innan. Så sa jag de men skulle vi inte till trädgårn?
Vet ni vad han säger då? Nej asså tyvärr, han slutade klockan 12. Förlåt tjejer.

Tror ni de var roligt att höra de svaret?? När jag liksom har väntat på de här hela kvällen. Nej inte alls roligt.
Vi åkte iallfall till den ettan och drack lite där. Sen ville dom åka och testa att komma in iallafall, men vi kom försent för de är bättre att komma när de är mycket folk istället.
Så allt blev misslyckat, så jag och maya ville åka och sova. Så hon åkte hem till en kille hon känner och jag åkte hem till Kim och sov hos honom.

Man ska aldrig hoppas för mycket för de blir aldrig som man har tänkt sig. Jag får helt enkelt vänta in min tid till att komma in på krogen haha :)
Tyvärr så tog jag inga bilder igår, hade inget batteri på kameran. Pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0