Kan de inte bara bli vår snart?

Hej!
Är riktigt trött på denna vintern nu må jag säga, kan de inte bara bli vår snart och sen sommar?? Måste de vara en sån lång vinter? Jag är inte gjord för kalla vintrar, jag är gjord för värme. Värme är mitt ideal :D Haha!

Tränade monté idag, det var roligt men ganska svårt. Vi voltade idag, så man gör på tävlingar etc.. Men de var skoj!
Min häst var också väldigt pigg men de gick an iallafall!

Har haft oerhört mycket att göra denna veckan, väldigt mycket i skolan. Men de gäller bara att ligga i så ska de fungera!

Var på universeum idag, roligt och spännande. Vi fick bara bakom "kulisserna"  och kolla på de nya djuren och karaktärsdjuren. Alltså dom djuren som inte visas ute på utställningen.
Såg en massa äckliga ormar, giftiga och ogiftiga. Men min orm rädsla har nästan kommit bort nu så de känns skönt!
Såg även en orm äta idag, mycket spännande haha!

Sen var vi uppe i "lek" rummet, haha det var riktigt roligt. Det fanns en grejj där man skulle testa sin hjärnaktivitet och försöka slappna av jätte mycket och inte försöka tänka alls. Fasen så mycket jag tänker, tänker å tänker å tänker. Men försök ni att sluta tänka en gång, de går ju inte. Försökte tänka på en punkt, men de här diagrammet gick högt upp ändå. Haha Mayas däremot, hon vann hela tiden. Människan tänker ju inte hihi!

Ska duscha nu och sen sova , see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0