Jag vet , Du vet , Alla vet

Jag försöker bara bry mig , jag försöker bara hjälpa till . Även om det är fel av mig att lägga näsan i blöt mellan er två. Men jag klarar inte av att se att han behandlar dig som skit som han behandlade mig . Men ska nog inte bry mig mer , bäst så . Ni får göra era misstag och jag hoppas att framförallt DU lär dig av dom . Finns inte så mycket mer att säga till Dig , men jag hoppas att du är försiktig. För att jag vet mycket väl vad han är kapabel till ...

Det är nog inte rätt av mig att blanda mig i, så jag ska sluta med det.
Det är inte det att jag inte har släppt honom, för de har jag verkligen gjort. Vill inte ta mer skit av honom,
och även om Du lyssnar på mig så kommer han ändå skaffa sig ett nytt
offer att kunna lägga sin skit på.
Det här kommer aldrig att sluta , det har precis börjat. Han skaffar en ny tjej, trycker ner henne på botten som sedan kommer må helt uselt och undra varför Han beter sig så mot henne?
Varför sätter Han regler?
Varför får jag inte umgås med han/hon?

Jag vet precis hur du känner just nu eftersom jag själv har suttit på samma båt
Det är svårt att komma ifrån honom, men jag har klarat det
och jag vet att Du också kommer göra de
Bara du litar på dig själv och lyssnar på dig själv.

Kommentarer
Postat av: elin

<3

2010-03-07 @ 16:37:21
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0