Håret blev faktiskt rätt bra :)

Godmorgon!

Blev en dag hemma idag iallafall, är fortfarande sjuk men på bättrningsvägen! Var i skolan igår och det var inte så populärt när man hade glömt sin nässpray hemma! Haha, ja ni förstår ju!
Men hade bara en lektion igår eftersom vi hade typ en halv studiedag, fattar inte varför vi inte hade en hel efetrsom alla andra hade de? Jaja, sen efter skolan åkte jag, mamma och hennes kompis till en second hand butik i Kungsbacka, röda korset eller nåt sånt där! Grymt fina möbler där, blev jätte kär i en soffa där och en spegel som var typ antik! Grymt fint!
Men orkade inte gå runt och kolla så mycket så satte mig vid deras typ så kallade fik?! haha och tog en kaffe och kaka och tyckte allmänt synd om mig själv haha! Sen blev de av till stallet där jag gjorde mina vanliga sysslor, finns inte så mycket och prata om stallet just nu!

Mamma skulle klippa sig igår också, så jag hängde med dit. Hon klippte sig riktigt kort haha men de blev snyggt! Jag skulle egentligen också klippa mig men så skulle jag bara toppa mig så de kändes onödigt att betala de när jag bara skulle klippa typ 2 cm ändå! Då kunde ju mamma lika gärna göra de på mig :)
Sen fick jag en sån där impulsiv grej haha, jag bestämde mig för att jag göra blonda slingor i mitt hår! Bara just för att göra lite förändring!

Det blev lyckat, dock inte blonda slingor men de förstår ju ni också! Hade ju typ svart hår, inte så lätt att få de blondt då! Men de är lite guldfärgat, tycker de ser riktigt coolt ut faktiskt ;)

Jag lägger in en bild på mitt hår sedan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0