Gjort om bloggen :)

Godmorgon!

Ja, ni ser att jag har fixat den lite! Eller lite och lite, redigerat i stort sett allting! Ibland blir man trött på allt gammalt och vill förnya det, så de fick jag för mig igår! Lite småändringar som jag måste fixa också! Det är väldigt roligt när man fattar HTML koden, för man kan ju verkligen fixa mycket! Så de som ska ändras nu är text stilen, alltså vilken stil jag ska ha. Sen en fråga till er nu då ..

Tycker ni att bloggen är bra som den är nu? Ska den vara helt vit, säg gärna några tips!

Finns de någon väckarklocka som typ kan peta på en eller knuffa på en eller nåt sånt? Typ när klockan ringer så kommer de ut en fejk människa som typ knuffar till en, för jag försover hela tiden! Som idag så har jag inte hört klockan ringa, utan då har jag gjort de i sömnen! Det är precis som att min kropp inte orkar sköta sig längre, för innan så försov jag mig väldigt sällan. Gick alltid upp när klockan ringde, nu förtiden så stänger jag av klockan i sömnen och får springa upp när mamma ringer eller när jag vaknar och fattar att jag har försovit mig.

Nåja, ska åka till skolan halv nio. Är i skolan vid nio typ, tio över. Får väl bli så! Inte mycket att göra åt, jag är hungrig men ja orkar inte äta. Nej nu får jag börja göra iordning mig så jag kommer iväg! Puss

Future and past at the same time
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0